Hírek
2018. Február 28. 09:51, szerda |
Életmód
Forrás: mti
Egyre népszerűbb az alkoholmentes sör
Tavaly 25 százalékkal, 114 ezer hektoliterre nőtt az alkoholmentes sörök fogyasztása Magyarországon, vagyis csaknem 23 millió korsóval fogyott e változatból.
A mennyiség így sem éri el a hazai sörpiac 2 százalékát - ismerteti a szerdai Világgazdaság a Magyar Sörgyártők Szövetségének előzetes adataira hivatkozva.
Schillinger Attila, a sörszövetség igazgatója arra számít, hogy e termékcsoport értékesítése az idén is töretlen lesz. Mint mondta, a műszaki fejlődés lehetővé teszi, hogy valóban sörízű alkoholmentes sörök készüljenek.
A gazdasági napilap cikke szerint nemzetközi trend az alkoholmentes sörök térhódítása, a CNN Money szerint már 2016-ban 5 százalékos növekedést jósolt e kategóriának az Euromonitor International, míg a teljes sörpiac kicsit zsugorodott.
A globális piac 43 százalékot nőtt 2011 és 2016 között, ma már négyszázféle alkoholmentes sör kapható.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 19. 15:29, csütörtök | Életmód
Nagy Márton: tervben van a fogyasztóvédelmi intézményrendszer megerősítése
Jelenleg vizsgálat zajlik a Microsoft és a Temu ellen.
2024. Szeptember 19. 06:00, csütörtök | Életmód
NMHH: az internethasználatban Magyarország az első tíz között van az Európai Unióban
Az elmúlt évtizedben gyorsabban nőtt az internethasználók aránya Magyarországon, mint más uniós országokban, így az ország a webhasználatban nagyot lépett előre
2024. Szeptember 18. 06:00, szerda | Életmód
Nagy Márton: ösztönözni kell a mesterséges intelligencia vállalati felhasználását
A kormány kiemelt célja a hazai kkv-k versenyképességének fejlesztése, ehhez ösztönözni kell a mesterséges intelligencia (MI) vállalati felhasználását
2024. Szeptember 18. 06:00, szerda | Életmód
Szeptember végén kerül a mozikba a Kaláka együttesről szóló dokumentumfilm
Szeptember 26-tól vetítik országszerte a mozik a legendás Kaláka együttesről szóló, Kaláka - a Kárpátoktól a Karib-tengerig című egész estés dokumentumfilmet, Pigniczky Réka rendezését.